tiistai 15. maaliskuuta 2016

VISUOPS, messut ja tapahtumat 9


YDINVIESTI
Osastolla on hyvä olla annettavanan jokin viesti: esimerkiksi uusi tuote tai palvelu, uudet tuotantomenetelmät, hyvän tuulinen ja yhteisöllinen autokerho tai trendi.

IDEA
Ideamme American car show:hun lähti länkkäriteemasta, aavikosta sekä vanhoista kilparalleista.
Ensimmäinen asiakkaamme vetääntyi, mutta päätimme silti käyttää ideaamme toisen asiakkaan kanssa, sillä autot olivat myös teemaan sopivia.
Ideoita voi etsiä mm pinterestistä tai weheartit:ista.

MYYNTIPUHE
Myyntipuhe tarkoittaa pientä tekstin pätkää (tiivistelmä), jossa kerrotaan lyhyesti mutta ytimekkäästi työstä.

VISUAALISET ELEMENTIT
Visuaalisten elementtien avulla osastosta voidaan tehdä kiinnostava. Visuaalisuus kiehtoo ihmisiä, ja aisteista `myyvimpien` joukossa onkin näköaisti.

PLANSSI
Planssi on 1000x700mm kokoinen. Siinä on asiakkaalle kaikki menevät tiedot mm. budjetti, suunnitelma, myyntipuhe.

KOKONAISUUS
On tärkeää että messuosasto on yhtenäinen kokonaisuus.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti